Ya ben hep ya poyraz yada karan Ali olsun istedim eşim hep cesur olsun dedi tm dedim şimdi 39 haftalik olduk kardeşim taragini yaptırdı cesur ismiyle arkadasim isimli hediyelik yaptirdi eşim şimdide acaba ismi degistirsekmi diyor 😏 diyorum tm bari karan olsun yok çok saçma isimler söylüyor ne yapacam ya😢