Azra00 Gozde122142 aybüke daha güzel bence 😌 Güneş soyadınızla tuaf oluyor çocuklar arasında dalga konusu olabilir
Azra00 Gozde122142 ben olsam Güneş koymazdım başka secenek değerlendirin soyadl olmuyor maalesef sağlıkla kucağınıza alın 🌼
Nvnaydn Güneş ismini çok seviyorum bana aitlik hissini veriyor güneşim benim güneşim gibi ama güneş yıldırım bilemedim aybüke daha güzel sanki soyisminizle😇
Nvnaydn Gozde122142 nefeste olabilir nefesim gibi benim bi kızım olsa nefes ya da güneş koyardım bende🙊🤭
Mrvctn Ay tanıdığım tüm aybükeler hem çok sevimli hem güzel hem de kuduruk değiller 🤣 kesinlikle aybüke, güneş ay lina bunlar çok popüler zaten 5-6 yıl sonra her 20 kişilik sınıfta en az 4-5 tene bu çocuklardan olur 🤣 aybüke güzel 🌸
Gozde122142 Mrvctn ayy gerçekten mi kızım İkizler burcu olcak burcunun özelliklerinin tam tersi soyledikleriniz