Cansu2 Kızlar 11 haftalık hamileyim 8. Haftadan itibaren dişlerim ve diş etim çok agrıyor morarmışlar herkes diyor gebelikte olur böyle şeyler yaşıyan varmı napmam lazım doktora söylücektim ama bebegimi görünce heyecandna herşeyi unutuyorum 🥲🤤
Ogrluilk 18 haftaligiz benim de ayni sekilde antibiyotik gargara falan başladı doktor sirkeyle falan da gargara yapıyorum çok geçmiş olsun
Mediha99 Evet canım ben de hamilelik ile birlikte diş teli tedavisi görüyorum diş etlerim şişti fazla hassas oldu kanama vs oluyor her iki doktorum da normal dedi