Pemberuya Lilahazalxx kafa yapısı aynı oğluşumunki gibi☺️😃 lakin kız bence çıkıntı yok öne doğru kuzum
Lilahazalxx Nurzengin son zamanlarda çok yoğun kız hissediyorum 10 gün sonra öğreneceğim. Aslında fark etmez ama sanırım biraz daha kızcıyım 🥹🖤
Lilahazalxx Pemberuya Aslında fark etmez ama biraz kız sevgim ağır basıyor umarım Allah gönlüme göre sağlıklı verir birde baba kız ilişkisini çok seviyorum 💜 o da kendi babamla aramdaki ilişkiden heralde
Pemberuya Lilahazalxx değil mi bende çok kızcı idim ama oğluş oluyor ☺️ Hayırlısı gönlündeki olur inşallah kuzumm
Bedriyeee Nurzengin https://mutluresim.com/images/2023/05/08/nCLOWs.jpg. Bana da bakar mısın herkes erkek diyor ☺️
Lilahazalxx Pemberuya amin canım inşallah aslında oğlan olsa evlat diye o an iyi ki oğlan olmuş deriz işte 😅
Lilahazalxx Emine_26 img yükle diye bir site var oraya yükleyip fotoyu kopyalıyoruz buraya yapıştırıypruzzz
Pemberuya Lilahazalxx ay dr erkek deyince ben o kadar sevinmiştim ki 17. Haftada öğrenmiştik hep kız kız diyordum ☺️😀💙💙