Merhabalar 26 haftalık gebeyim ve ilk 4 ayda 10 kilo aldım ama şuan 2 aydır kilom hep aynı 60 da kaldı.Bugun sağlık ocağı hemşirem bunun iyi olmadığını doktoruma başvurmamı söyledi acaba sizlerin bu konuyla ilgili bilgileriniz varsa cevap verirseniz çok sevinirim🌸💗