39 haftalık hamileyim doktorum enfeksiyonun var dedi vajinanın içine sıkılan bir solüsyon verdi aparatı var falan sıkıyorum oldugu gibi dışarıya cıkıyo içeriye giden gidiyor mudur neden böyle oluyo anlamıyorum vajinam dışardan bişey kabul etmiyo sanki fitil koyunca da hemen cıkıveriyo