gulsumd1 Sabah post açmıştım karnım çok ağrıyor diye dayanamadım kontorele gittim meğer suyu azalmış serum taktılar şuan düzeldi ama bizi korkuttu😅🤗
Duyguss24 gulsumd1 geçmiş olsun canım sağlıkla vaktinde kucağına al inşallah havuç suyu ve bol su öneririm 🙂
CmreKsidar gulsumd1 24. Haftada benimde azalmıştı iki gün serum yemiştim sonra tekrar azalmıştı her hafta kontrole gidiyordum ama sağlıkla doğurdum sizde stress yapmayın bol bol su icin günde 3 litre su icin
-Bal123- gulsumd1 1 haftadır geçmeyen karın ağrım var benimde acaba bende de mi aynı durum var üst karın ağrısı sizde de mi aynıydı