Merhabalar ben ilk doğumumda sezaryan oldum ve enfeksiyon kaptım özel bi hastanede olmuştum sonrasında araştırma hastanesine yattım bebekle birlikte yara bölgem açıldı ve 10 gün boyunca enfeksiyon temizlendi ardından tekrar narkoz alıp dikildi. Hastaneye yattığım de enfeksiyon 410 du . Şimdi 2 gebeliğim deyim ve tekrar aynı şeyleri yaşamaktan çok korkuyorum böyle bisey yaşayan var mı nelere dikkat etmek gerekiyor. Fikirlerinizi bekliyorum 🌸