Merhabalar, 18. Haftamiza giriyoruz ve özellikle son 10 gündür çok fazla kasılma oluyor taş gibi yapıyor kendini ve bazen bütün gücüm çekiliyor gibi oluyor kasık ağrılarım da var ve çoğu zamanda aşağıda duruyor doktora bugün anlattım normal olduğunu belirtiyor. Ama ağrısı fazla olduğunu için endişeleniyorum. Yaşayan var mı bu durumu