Ozlem_1997 Nurkoylms merhaba kan testi yaptırmadım adetim 1 hafta geçikti test yaptım evde çift çizgi çıktı gittim hemen kese göründü mesai saati dolduğu için 10 gün sonra gel dedi haftaya gidicem inşallah 🙏
Nurkoylms Ozlem_1997 anladjm kalp atisi duyabildinizmi acaba ben daha gitmedim doktora da bi kac hafta sonra gidecem
Ozlem_1997 Nurkoylms haftaya bir sıkıntı olmazsa duyabileceğimizi söyledi inşallah duyarız allah kısmet ederse 🙏
Aysegul57 Ozlem_1997 ağır kaldırma , kollarını yukarı doğru kaldırma bağlardan dolayı düşük olabiliyor kendini hiç bir şekilde yorma bol bol dinlen düzenli beslen ve mutlaka folik asit kullan
1_prensesannesii Ozlem_1997 valla ben de yeni öğrendim beslenme dışında pek bişey yapmıyorum ağır iş merdiven filan yasak tabi