Bir şeyden ne kadar korkarsak onunla sınanıyoruz bence. O yüzden Doğumla ilgili video izlemeyin yazı okumayın. Tamamen kapatın kendinizi buna. Düşünmeyin kendinizi korkutmayın yani. Kadınların doğasında doğum var. İçimizde kalmayacaklar elbet çıkacaklar :) hemde bu kadar insan yapıyor bizde yaparız inşallah güzel düşünün hep iyiyi çağırın 🌸 Rabbim hepimize tek nefeste kucağımıza almayı nasip etsin amin