BurcuAdak sana ince ince anlatayım çünkü amniyosenteze öcü gibi bakılıyor.
İlk önce sedyeye yatıyosun ultrason muayenesi yapılıyor bebeğin ölçüleri alınıyor bebeğin nerde olduguna bakılıyor yani bebeğin olmadığı yerden sıvı alınıyor. Karnını temizliyolar Doktor ince uçlu şırınga gibi bi iğneyle bebeğin olmadığı yerden çok az sıvı alıyor ardından bebeğin kalp atışlarını dinliyor.Karnını sarıp 2 saatlik yatış verıyolar hastanede.O arada bolca su iç. Doktor zaten yapman yapmaman gerekenleri söylüyor mesela bizim 15 gün ilişki yasaktı. Ağır kaldırmıcaksın dinlenceksin bol bol ilk 1 hafta riskli sadece onda da dikkat etmen gerekli. 1 hafta geçince derin bi oh çekebilirsin.Bu kadar yani toplasan 5 dk lık işlem.Yaptır ki Allah korusun bişey varsa hastalık hakkında arastırma yaparsınız ameliyat gerektircek bi durum olursa para biriktirirsiniz. İnşallah yoktur temiz çıkar🙏🏻