HavvaNur Kızlar bugün doktora gitmiştim ilk başta hiçbir şey yoktu ama birden sonra fenalaştım bayılmışım doktorlar tansiyonumun çok düşük olduğunu söylediler dikkat etmem gerektiğini söylediler bu durumu yaşayan var mı Tansiyonum 10/5 veya 9/5 hep böyle
Fatimakilincbeyaztoprak HavvaNur 0 Benim normalde tansiyonum o şekildeydi şimdi 8-5 civarı 9-5 civarı ama şuan için normal olduğunu söylüyorlar. Sizde büyük ihtimal sadece tansiyon değil etkileyen başka bir etmen de olmuştur vitamin eksikliği vs. Gibi benim baş dönmesi oluştu bir süre oda vitamin kaynakliymis
Tusse18 HavvaNur benim normal tansiyonum bu değerler doktorum da normal dedi düşük olması yüksek olmasından daha iyiymiş
xbebegimx HavvaNur benim de hep 9/5 10/5 ama doktor sorun etmedi . Limonlu su tuzlu ayran iyi gelir bas donmesi varsa
HavvaNur Fatimakilincbeyaztoprak benim kalpte çarpıntı var rahatsizdim daha önce tedavi görmüştüm şimdi tekrar ortaya çıktı galiba çok çarpıntım oluyor ondan kaynaklı dediler ama sürekli başım dönüyor midem bulanıyor gözüm kararıyor hep böyle
1asel-duru 28 haftalık hamileyim en başından beri tansiyon 10/5 9/5 çıkıyor hemşireler normal diyor evde ölçüyorum normal çıkıyor siz belki o an aniden düştüyse ondan baygınlık geçirmis olabilirsiniz