1mucize hastane veriyo bir adet verdiler bana hasta bezini , ilk etapta yoğun oldu kanama bezi degistirdim 4 saat sonra falan, hasta bezine gerek yok ped takabilirsin dediler artık ama ped hafif kalır diye ısrarla hasta bezi istedim bir kaç saat sonra pede geçtim . Yani abartılı bir kanama olmuyo sürekli ilk saatlerde oluyo sadece bende bu şekilde olmuştu . 3 ay kaldı ikinci dogumuma 1 hasta bezi ve gerisini depend alacağım eve geçince ped takarım diye düşünüyorum önceki gibi . Zaten kanaman az da olsa dikişlerin olursa normal doğum yapacaksan tabi ıslak birakmamak için sürekli bezi degistirmen gerekiyor. O yüzden fazla al bişey olmaz en fazla eve geri götürürsün