Sezenn_ buglem07 2. Hamileliğim benim oğlum olacak nasip ederse Allah , kızımda ilken 39. Haftamda sezaryene almışlardı bu defa nasıl olur bilmiyorum
buglem07 Papatyaamm90 bende suan 33 haftaligim benimde kesin sezeryan olucak venimde mi acaba 38 de alirlar
Bernnnaaaa buglem07 alakası yok doğumun haftası belli zaten normal doğum için geçerlidir o sezeryan 38 de oluyor herşey normal giderse
BirTim buglem07 bende sezeryan istedim canım 34+1deyim şuan, doktorum 38+2 için tarih verdi en geç. Gelişime bağlı değişebiliyor, benim doktorum 39 diyor normal şartlarda..
Bet1 buglem07 ilk hamileliğim de erkekti 34+0 da aniden suyum gelince makat gelişti sezeryan olmuştum. Şimdi 2. Oğlumu bekliyoruz erken gelmezse muhtemelen 38. Haftada sezeryan olur gene
1asel-duru buglem07 ikici gebeliğim erkek bebek bekliyorum 38 39 haftada alınır doktorun sekreteri öyle dedi dün