GozdeA Esengll haddim değil kusura bakmayın ama cidden sizde biraz abartmissiniz bari geri 1 pakete düşürün ☹️
GozdeA @“Happymom3434”#p27751688 ah bendeee bu süreç geçsin en çok.kahve sigara ve yemek sonrası keyfini özledim bı doğsun emzirme süresi geçsin tekrar başlamasam bile.mutlaka o iki keyfi yapmak istiyorum 😅😅😅🤣
Rmysarft Elifinal size muhtaç olan bi bebeği nasıl zehirlediğinizi görseydiniz bırakırdınız hanımefendi
Aynenkanka Elifinal ben de hamileliğim boyunca içtim ne yazık ki. Günde 5-6 tane yarım yarım içiyordum hiç tam sigara içmedim, keşke hiç içmeseydim. Ben yapamadım ama denemekten vazgeçmeyin bence insan doğup yüzünü gördüğünde içtiğine çok pişman oluyor ☹️
Berfinaka Aysenur_4215 25 haftalıkken öğrendim rahim kısalığını şuan 33 haftalık olduk çok şükür 1 ay komple yattım o süre zarfında iğne fitil kullandım 29mm oldu öylece bekledik
Aysenur_4215 Berfinaka sağ salim kavuşun inşallah darısı başımıza ben dw 3 haftadır 19 mm le yatıyorum iğne fitil adalat falan kullanıyorum inşallah bizde o haftalara geliriz