runkli0606 ben sizi çok iyi anlıyorum ama yanlış düşünüyorsunuz bu konuda hangi doktora sorarsanız sorun günde 7 tane izin verir falan sonuçta bizden direkt bebeğe gidiyor ben 4-5 doktora gittim hiç biri bana demedi günde 7 tane içebilirsin diye sakin içme dedi hepsi , ben de çok fena tiryakiyim inanın günde en az 1.5 paket içerdim ama bişeyler okudum gördüm vicdanım izin vermedi bazen arada bir tane içiyorum o bile mahvediyor beni geçen bir eğitimde fotoğraf gördüm anne sigara içerken karnındaki bebeğin görüntüsü okadar etkilendimki keşke fotosunu çekebilseydim belki işe yarardı hüngür hüngür ağladım. Tabiki stres çok zararlı bebeğe ama inanın sigara ondan da zararlı 😢 yazık daha savunmasızlar bize muhtaçlar içimizde biz ne yer ne içersek ondan besleniyorlar sigara içinde direkt ona da gidiyor onun minicik bedeni neki 😢 ne olur böyle düşünüp azaltınnn sizi gerçekten çok iyi anlıyorum eleştirmiyorum yanlış anlamayın yardımcı olmak istiyorum bazı şeyler inanın bizim elimizde , dediğim gibi yapın yarısını içip yarısını söndürün onu sonra için falan en azından biraz daha azaltırsınız 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻