Minik_kusumm ayyy ben ve arkadaşım yaptırdık çok da pişman olduk. Asistanlar bakıyor. İmkanınız varsa özelde yaptırın. Benim pek imkanım yoktu ama devlette iki doktor denedim ikisinden de düzgün bilgi alamadım bulup buluşturup özele gittim. Bir de bu süreçte en verimli ultrason haftasını kaçırdım boşu boşuna. 1500₺ civarıydı Erdem Hastanesi Ebru Davutoğlu. Çok ayrıntılı bakıyor, diyelim ki çocuk yüzünü dönmedi bir sonraki haftaya ücretsiz kontrol muayenesi isterseniz veriyor. Cumartesi günü de çalışıyor ebru hanım yani eşinizle gitmek isterseniz cumartesi hastane bomboş oluyor rahat gidersiniz. Renkli foto da veriyor, cd ile tüm fotoları da veriyor. Ben tavsiye ederim.