Merhabalar. Şu an 8+1 haftamdayım. Ilk gebeliğim. 1 ay önce kadar kahverengi lekelenmem oldu doktorum 1 kutu progestan kullanmamı söyledi. Fitil olarak kullandım. 6 gün önce bitti ve doktorum tekrar gerek görmedi. 1 saat önce sümüksü bi kahverengi akıntı ve biraz kan şeklinde geldi. Şimdi bir şey yok. Hafif kasık ağrım var o kadar. Bu durumu yaşayan var mı bu haftalarda normal mi?