Kızlar 34 haftalık hamileyim 2 gündür tansiyonum en az 14/8 oluyor acile gitim sınırda ama yapacak birşey yok diyor idrar yaptırdı sonuçlar temiz diyor ne yapacağımı bilmiyorum ve Şuan ölçtüm 17 e kadar çıktı evde takip ediyorum dün geceden ama korkuyorum ne yapabilirim 😞