Bakalım neler olacak. Şuan bile sandım var sancın haricinde kanaman, suyun, bebekte hareketsizlik olursa gel mutlaka dedi doktorum. Bunlar olmazsa mutlaka perşembe sabahtan 7 30 da doğumhanede bekliyor olacağım seni dedi. Hayırlısı olsun hakkımızda 🤲🏻🤲🏻