Ay kızlar bugün arkadaşımla alışverişe çıktık. 36+3 deyim. Bebeğim çok hareketlii maşallah. Arkadaşım sürekli alışveriş yaptığı bir yere girdi ordaki kadına dalga geçti heran doğurursa korkuyorum diye kadın bana baktı yok o daha doğurmaz aşağıya inmemiş bile dedi ama söyleyiş tarzı biraz garipti. Bende zaten daha vaktim var dedim o inmeden doğmaz si korkmayın falan dedi moralim bozuldu bi garip oldum. Normal doğum istiyorum herşey de yolunda şimdilik ya inmezse diye de korkmadım değil.