Sedanoufal Merhaba kızlar. 33+3 haftalık hamileyim. Ve ne zaman doğum yaparım bilmiyorum normal doğum beklediğim için. Siz kaçıncı hafta doğum yaptınız?
Tunazeyneb Sedanoufal tam 40.haftada doğurmuştum oğlumu şuan 33+2 yim hala dönmemiş 🥺kızım olacak inşallah
Cansumsu İlk gebeliğim erken doğum oldu 31 haftlık ve normal doğum🥹 Bu gebeliğim birazcık süpriz oldu 18+4 yız inşallah sonuna kadar gidebiliriz🌙
HanifeAsya Sedanoufal ben bunu düşünerek evrene enerji gönderip erken doğum sancısını kendime çektim sanırım 33 de sancılarım başladı 😀 boşver düşünme ne zaman gelirse ne kadar durursa o kadar iyi suan 35 deyim erken gelmesin diye dua ediyorum