Ebru_20 Kızlar herkese merhaba gebelik boyunca kum dökme sıkıntısı yaşayan var mı ve çözüm bulan ben kum döküyorum ama içtiğim suyun hadi hesabı yok 4 litreye yakın su içiyorum gün içerisinde ama ağrım çok oluyor sudan başka çözümü olan var mı
HanifeAsya Ebru_20 öalesef canım kum döküp taş düşürdüm ağrıya hiç çözüm yok parol sadece ama haftan 26 ya geçtiyse dikkat et doktorum bana bu ağrılar doğumu da tetikler o yüzden ağrı kesicimiz durma hiç duramazsan acilde serum taktır demişti
Ebru_20 HanifeAsya daha 19 +4 reyiz ama acilde takılan serumun da pek bir faydası olmuyor doktor bana taşa dönüşürse ameliyata kadar gider dedi
HanifeAsya Ebru_20 ben haftalarca çektim canım senin haftalarındayken inşallah ameliyatlık bi durum olmaz kendini korkutma
HanifeAsya Ebru_20 bende de taş düşürme oluyordu canım çok zor ağrısı bilirim Allahım kimseye yaşatmasın ama gebelikte daha zor oluyor