cerosss bende gebe kalmadan önce 5-6 ay uyuz oldum ne kullandıysam işe yaramamıştı. En sonunda aile hekimim “WİLKİNSON” isimli kükürtlü kremini yazmıştı onu kullandım geçti. Kullanım şekline uyarsan çok etkisini görürsün. Kıyafetlerinin, kullandığın nevresimlerin hepsini birkaç gün çöp poşetinde beklet sonra yıkayıp ütüle öyle kullan 🌸 Çok geçmiş olsun umarım sende de işe yarar