Bem şuan sleepy kullanıyırum bebek yenidoğan kaka yapınca hemen değişmezsen dışarı veriyor sağından solundan patlıyor.Memnun kalmadım fakat o kadar çok almısımki kullanıyorum:(Birde bir bez daha kullandım oda bebişime pişik yaptı şimdi pişiğiyle uğrasıyorum.baby pure gibi bişiydi anlayacagınız hala düzgün bişi bende bulamadım primada almak istemiyorum pahalı diye