Duygu-46 Hanımlar 34 haftaligim hala bir isim bulamadık oğluma ilk oğlumun adı Adnan efe ona uygun bisyler arıyorum ama bulamadım uygun güzel önerisi olan fikir verebilirmi lütfen 2 isimli
Prenses_annesi3 Duygu-46 asaf Ege 😁 cokmu uyumlu oldu acaba 😂❤️ sağlıkla gelsin bebisin bende kız ismi arıyorum bulamıyorum
Duygu-46 Prenses_annesi3 teşekkür ederim 🤩 kızım olsa Laçin & lâra yada büge koyardım çok hoş isimler
Prenses_annesi3 Duygu-46 rabbim nasip etsin insallah canım benim bu üçüncü kızım büyüğü ada ondan sonraki Sidra ama bu karnimdakine daha bulamadım