bzyyzb Şekerimizi ölçmek için kullandığımız şeker çubuklarını insülin iğnesi kullanmadığım için hastanede yazdırsamda devlet karşılamaz dedi eczacı. hep kendim ödeyerek almalıymışım sizlerde de öyle mi eczacı mı beni yanlış bilgilendirdi acaba ?
Pamuk bzyyzb Ben insülin kullanmadan once bile rapor yazmıştı doktor alıyordum.Ama rapor olsa bile tanesine 15lira oduyordum.
cennetinsusu bzyyzb Bana da hem diyabet hemşiresi hemde diyetisyen devlet karşılamadığını söylemişti. Öyle diyince bende hiç sormadım. Gerçek şeker hastaları raporla alıyorlar sanırım onu karşılıyor.
bzyyzb o zaman neden rapor yazıyorlar. doktorumun eşide gebelik şekeri olmuş haberdardır aslında ama neyse. eczanede 90 liraydı trendyoldan 45 liraya aldım internette daha ucuz bilginiz olsun :)