Kızlar ya çok saçma olabilir ama 😂 ben biraz şişkinlikli bir gebelik geçiriyorum ve içerde zaman zaman bi takım hareketler hissediyorum böyle bişey havalanıyor gibi içimde acaba bu bebek miiii yoksa sürekli gaz üreten bağırsaklarım mıı 😂 bi türlü emin olamıyorum. 18+4 deyim. Nasıl ayırt edebilirim tecrübeli anneler?