Zynp-1 Kızlar merhaba 37+2 deyim bugün karnım hep sertti diyebilirim ve 6 dan beri sancım var adet sancısı gibi alt kasıklarıma belime sırayla vuruyo dayanamayacağım bir ağrı değil ama 2 3 saattir yatıyorum geçmedi de sizce doğum sancısı mı yoksa yalancı sancı mı
beyzzsenturkk Zynp-1 en iyi suda anlarsınız suya girin rahatlayın cıktığınızda ağrı devam ediyorsa hastaneye gidin doğum sancılarım suya ragmen gecmemişti su yalancı sancıysa sizi rahatlatır
YaseminBatrk Zynp-1 geçmiyorsa olabilir. Ilık bir duş alsaydiniz yine geçmezse bence en yakın kadın doğum acile gidip muane olun.
Yeniannis_ 37+4 ü m Aynı şeyi yaşıyoruz vajimamda bi şey sanki orayı kazıyormuş gibi canım yanıyor Karnım sert beyaz sümüksü akıntım coğaldı bugün.
beyzzsenturkk Yeniannis_ normal suyun altına girin dus alır gibi belinize masaj yapın uzanın biraz agrınız gecmiyorsa mutlaka gidin
Nymphadora Benim ilk doğumumda anlamamıştım ben böyle yüksek bir sancı bekliyordum. Adet sancısı gibi hafif hafif bir sancım vardı. Tesadüfen doktor randevuma denk gelmişti allahtan, gider gitmez açılmam var diye yatırdılar aynı gün doğum yaptım :)
Zynp-1 Nymphadora bende öyle mi diye düşündüm ama 1 cm açıklık varmış ufak ufakta sancı çıktı beklicez bakalım 😍
Yeniannis_ Zynp-1 suyum geldi pembe akıntılarım var cok , sancım 5 dkda 1 e düştü sanırım doğuruyorum🤭🙈
Zynp-1 Yeniannis_ evet büyük ihtimalle 😍 bence çok aşırı hemen koştur koştur gitme duşunu al son kontrollerini falan yap öyle git
Zynp-1 YaseminBatrk teşekkür ederim iyiyim ara ara sancı var gerçekten cuma kontörlük var açılma olmuş mu merak ediyorum 😍