Adyokisimsiz 27 haftadayim 2 saattir karnımin sol tarafı göbek deliğinin hemen yanı çok çok acıyor sanki bıçak saplanmista orda kalmış gibi normal mi bu hastaneye gitme şansım yok maalesef
Ervaduru Adyokisimsiz göbek deliğinden biraz uzaktı agruyan yerin belime de vuruyordu benim 13 haftalıkken oldu 1 hafta falan sürdü bazen gelip gecici agrı olabilitor yine muayene olmanız iyi olur