Zgstgl Çok afedersiniz ama sanırım böyle bir şey okumuştum daha önce ama hatırlayamadım. İshal olmak doğumun yaklaştığını mı gösterir? 38+6yım. Bebeğin arada bir toplanması dışında başka bir belirtim yok şimdilik.