Nmhrkl Sena_gEmici 28. Haftadan bildiriyorum sabahları çok çok yorgunum ağlayarak işe gidiyorum. Duşa girmekten nefret ediyorum 😂 ama akşamları da hava güzel olunca eve girmek istemiyorum ve grip olmuşum 😂