Buraya bebişin ultrason fotoğrafını attım da çoğu kişi kız demişti ama ben hep erkek hissettim ilk öğrendiğim günden beri hayır erkek dedim bilmiyorum içime hep öyle doğdu kesin erkek olduğunu 17 haftalıkken öğrendim sizinde hisleriniz doğru çıktı mı anneler gerçekten de hissediyor mu merak ettim ☺️