Bende 27+3 üm dün gece hastaneye gittik kasılmalardan. Rahmimde böyle adet sancısı gibi ama daha yoğun bir kasılma oluyor . Ve düzensiz aralıklarla giriyor. Bazen 20 bazen 15 bazen 5 dakikada bir oluyor. NST de çıkmıyor fakat ultrasonda kasılma görülüyor. Yatış verdiler ama kalmak istemedim. Çarşamba kendi doktorumla randevum var. Bekleyeceğim.