Kızlar 34 haftalığım bebek ultrosanda gayet iyi hiçbir sorun çıkmadı nst girdim 2 defa kalp atışı 90 lara düştü doktor 1 saat sonra tekrar gel dedi tekrar girdim bu sefer normal çıktı 120.160 arası gitti geldi yarın tekrar çekelim bidaha gel dedi ama niye başta kalp atışları düştü aklıma çok takıldı ya başına gelen var mı