Adete ve ultrasona göre hep 2 hafta gerilik vardı o yüzden ben hep bebeği ultrasona göre baz aldım hiç adet tarihini kafama takmamıştım. Doktor tarih değişikliği de yapmamıştı. Geçen gün doktora gittiğimde bebek 30 haftalıktı fakat doktor bana 32 haftalık olduğumu ve nst girmemi söyledi . Bebek ultrasona göre 30haftalık ve 1529gr 40cm . Doktor 40 haftayı bekletmeyeceğini şuan 32 haftalık olduğumu ⅚ hafta sonra alacağını söyledi bebek 37de doğmuş olsa bile gelişimi açısından 2 hafta geri olduğu için 35 haftalık olucak . Kilosu konusunda çok endişeliyim ve korkuyorum aranızda böyle olan var mı ?:(