BurcuY Lebis ben tok olarak kullandım doktorum o şekilde vermişti kuzum ☺️ Mide bulantısını arttırıyor valla bende de öleydi allahtan 3 ay bitti bıraktım 14+1 olduk çok şükür 🙏darısı başına
Zeynnep Lebis merhaba, bende o ilacı kullanıyorum. Sabahları aç karnına ama bende bulantıya sebep olmuyor hatta sabah uyandığımda bi bulantım oluyor ilacı içince geçiyor sanki. Açıktırma kısmı ise doğruluk payı taşıyor bende.
Arenbebek Ben hamileigimin basinda onu kullandim 3,5 aya yakin en iyi ilaclardan biri esim eczaci oldugu icin onu iciyordum ac degil tok ic cunku cok fazla aciktiriyor ben hep tok iciyordum :)))
Lebis Arenbebek aç karnına iç denilmiş ama kesinlikle bana iyi gelmiyor midem ağzıma geliyor sürekli çıkarıyorum bu ilacını içince
Arenbebek Lebis acta iciliyor ama rahatsiz ediyor tok ic canim farketmiyor sadece ac daha iyi emiliyor diye ama farketmiyor
yagmurtpl Lebis tabiki ben doktoruma söyledim gece yatmadan tok karna içiyorum diye bi şey olmaz fark etmez dedi
Selink Lebis bende onu kullanıyorum ama doktorum illa aç karna demedi size hangi saatte iyi geliyorsa o saatte kullanın bence 😇