Efsane0398 Merhaba. Bende beyaz akıntı oluyor. Fitil progestan kullanıyorum. Aynı ilaç renkte bir akıntı. Progestandan olabilirmi? Bembeyaz çünki
Kbrakzlkn Efsane0398 80 günlük şuan bebeğim ve 80 gündür fitil olarak kullanıyorum. İdrar ile beraber gelen fitilin dış kısmında ki kabuksu yapı sıkıntı yok yani gelmesi gayet normal
dygaycicek Merhaba, bende 3 aydır kullanıyorum beyaz akıntı oluyor doktorum normal olduğunu söylemişti günlük ped kullanıyorum daha rahat oluyor
Efsane0398 Kbrakzlkn ben GERA kullanıyorum. Onda kabukumsu bişey yok. Hap gibi. Akıntı aynı onun ıslanıp ezilmiş hali gibi