Zehra1212 Hanımlar ben 38+3 üm gün içinde daima ağrım sancım kasılmam oluyor ama sonra geçiyor bir süre her sancıda acaba mı diyorum sizin doğum sancılarınız nasıl başlamıştı beni aydınlatır mısınız
Mre Zehra1212 ben doğurmadım 1-2 hafta önce regli ağrısı gibi oldu o zaman nstye girdiğimde sancılarım 40larda çıkmıştı ebe de doğum olması için bunun 100lerde olması lazım bu değerler normal dedi 1-2 hafta sonrada zaten 35+3de suyum geldi ve nstye bağlandığımda hiç sancım yoktu😂 ama bir gün öncesinde sürekli belime vuran bi ağrı vardı sanki belimi kopartıyorlar gibiydi
Seda181818 Zehra1212 bende 38+2 yim nişan geldi ve karnimda sertlik olup geçiyor bel ağrısı var bide ama sanci yok suanlik bekliyorum 🤗 rabbim kolay dogum nasip eylesin
Kepii Zehra1212 1 2 gün öncesinde sürekli adet sancısı gibi sancılarım vardı sonra bianda bel agrısı kasık agrısı aynı anda geldi kanamam oldu ve sancılarım git gide sürekli arttı doğum yaptm o gün
Virgohome Mre sendemi 35 😂 koz bende 36 ya girdim bugün nişanım geldi açılmam olmuş 3 cm doktor yarın bugün gelir diyor bakalım sancı bekliyorum doğurmak için suyum gelirsede hemen gidicem bakalım dua edin
Virgohome Mre normal dogummu oldu sizin valla tek istediğim canım açılmadan doğum yapmak hala korkuyorum 🫣👀🥲
Yeniannis_ 37+4 üm Benimde suan vajinamı kazan bir şey var gibi canım acıyor yürüdükçe düşcek bişiler gibi cocuk toplandı karnım sert doğurur muyum ya 😂
muser24 Yeniannis_ 38+4 te aynı şeyleri yaşıyorum, şimdi pat diye kafası çıkacak diyorum ama bunu 10 gündür falan diyorum, henüz teşrif edemediler hanımefendiler, sadece geliyorum mesajı gönderiyo sık sık
Mre Virgohome hiç açılmam yoktu suni sancı vereceklerdi ebe çok uzun bir yolumuz var dedi ben de zaten sezaryen istiyordum spinal oldum
Yeniannis_ muser24 suyum geldi benim 🙈😂 pembemsi sıvıda geliyor sürekli , hastaneye geçiyorum 🥹 dua et lütfennnn 🤭🤭
muser24 Yeniannis_ hayırlısıyla kucağına al bebeğini inşallah 🤲🏻 Darısı benim ve tüm bekleyenlerin başına