Buso1 gittin canım bebeğimin sağlıklı olduğunu hiçbir sorun olmadığını söyledi bu testlere aldanma dedi amniyosentez riskli istemiyorum dedi fetal dna da kesin tanı değil onuda istemiyorum duymamış gibi hamileliğin tadını çıkar dedi çok şükür Rabbıme. Dua ettiniz sizlerde benim hep dualarimdasiniz Rabbım size evlatlariniza sağlıksihhat hayırlı riziklar versin ne derdiniz varsa gelip geçsin hayırlar görün hep 😘🤲☺️❤️