Kızlar 2 li tarama ile başım dertte kaç kere gittim aksilikler çıkıyor hep. Siz önce radyolojiden ultrason çektirip sonra randevu alıp doktora mı gittiniz. Kanı ne zaman istedi. Doktorum o kadar ilgisiz ki sık sık soru sormaya çekinir oldum artık. Bugün gittim radyolojiden ultrason için sıra al pazartesiye gel dedi. Kan felan demedi hiç. Ultrasonu çektirip mi doktora öyle gidiyoruz ? Daha önce yaptıran varsa yardımcı olabilir mi