Gebelikten önce çarpıntı rahatsızligim vardı ilaç kullanıyordum bıraktım ilk haftalarda o kadar çok sıkıştırdı ki ilaç kullanmamak icin dayandım resmen şimdi 28 haftalık arada oluyor önceden hergun iki üç kere çarpıntı oluyordu ama doktor ilerleyen haftalarda artabilir rahim büyüdükçe baski yapar demişti yine de idare edicem artık