Ysmn23 Kızlar 17 haftalık iken hareketlerini hissetmeye başladım şükür ama dünden beri yok gibi ya normal mi 2 gün önce doktordan geldim bisey yoktu tedirgin oldum ister istemez 😐
BuseBasderici Ysmn23 canım iki gün önce bende öyle post açtım hareketlerini hissetmiyorum diye sonra doktora gittim ve uyuyordu😂 Doktorum bazen dinlenmeye geçer hafif hareket ettiğinde hissetmezsin bazen dedi. İçin rahat olsun
Selim_Alparslan Ysmn23 canım ben 22 haftalığım ama hala düzenli hissetmiyorum çoğunluğu uyuyor sanırım bizimki sakin bebek olacak anne ne kadar rahat olursa bebek o kadar sakin oluyormuş 🙂 korkma yani gün içinde azda olsa haraket edince rahatlıyorum ben 👶🏻
Esramuratt Ysmn23 Canım bu haftalarda daha cok uykuya meyilli oluyorlarmış cok endisenliysen tatlı biseyler yiyip soluna yat sessiz bir ortamda benimki meyve suyuna bayiliyor sanirim kipirdamadiginda oyle yapiyorum hemen kendini gosteriyor 😊
Ysmn23 BuseBasderici teşekkür ederim canım yorumun için inshallah inshallah rabbimin izniyle bu günler bi geçse 🙏🙏
Ysmn23 Selim_Alparslan haklısın canım teşekkür ederim inshallah rabbim kucagimiza almayı nasip etsin inşaallah 🙏