Burcu395 Şöyle bilgi vereyim 😂 İzmirde yaşıyorduk. Ailem vs herkes orada bebiş 12. Haftalıkken tayinimiz Isparta’ya çıktı. Doktorumuzdan çok memnunuz konuştuk onunla süreci devam ettirmek istiyoruz diye. Zaten kontroller ayda bire dönecek dedi 32. Haftaya kadar gelip gitmende sorun yok dedi. Isparta - İzmir arası 4.5 saat . Yapmam gerekenleri söyledi sana söyledim gibi 😂 32. Haftadan sonra 2 haftada bir göreceğim seni yol bedenini çok yorar dedi. Zaten yıllık izin zamanımız haziran sonu izmire dönüp Allah nasip ederse bebeğimle 40 uçurduktan sonra dönmek dileğiyle 😂 Oyüzden cesaret konusunda sıkıntı etme. Geze geze gidiyorsun hiç birşey anlamıyorsun 😂 Mola verip yürüyüş yapıncada ayakların hiç şişmiyor. Ama bol su tüketince aşırı çişin geliyor 😂 benzinlik kovalıyorsun. Ay bu arada yakınlarında rossman varsa domol markanın ıslak mendilleri var. Doktorum önermişti tuvaletlere oturma ama mutlaka sil diye 🙈 ayy çok uzun oldu kusura bakma