35teyken 2100 çıktı benimde çok zayıf minyon olucak dedi bende ağlayarak kendimi harap ettim hatta kabusum oldu desem yeridir rüyalarıma girdiler daha karnındayken bakamiyorsun falan diyorlardı ama sağlıklı olsun kilo çok önemli değil tek duam sağlıklı olması ,2500 olsa bile yeterli benim için sonradan alır kilosunu diye düşünüyorum