GokceMom_ EAyse-09 37 haftalık hamileyim bel agrım mıde yanmam nefes darlıgı cok oluyor bende son zamanlarımda daha cok arttı
sevda_yldrm EAyse-09 sağ göğüs altinda çok ağrım var gaz sıkışması var mide yanması çok fazla var bel ağrısı çok hafif var ama en çok canımı acıtan sağ göğüs altındaki ağrı
Rabia04_09 EAyse-09 37. Haftadayız 12 gün kaldı doğuma. Eskisi kadar iştahım yok. Uyku sıfır. Sürekli derin derin nefes alıyorum sanki çok iş yapmış nefessiz kalmış gibi. Yürümektede sıkıntı çekiyorum zorlanıyorum o yüzdenden günlerimi evde geçirmeye çalışıyorum
1nazoss Yarın 38 haftalık olcaz 2 gündür aşırı miğde yanması yaşıyorum ve geceleri uykusuzluğum çok var uyyamiyorum gün boyu baş ağrısı oluyor 😏😏
Crescent96 38+3 bıçak saplanıyormuş gibi ağrılarm oluyor çatı ağrımda var mide yanmam 1 haftadır cok şükür yok Bacaklarımda kasılmalarda var gece uyuyamıyorum hiç cuma doğuma gidicem artkk dayanamıyorum valla
EAyse-09 Gaz da oluyormu ben de 15 mayıs sezeryan olucam bi haftadır gaz var bel karın sertleşmesi mide yanması
EAyse-09 Gaz kötü oluyor ya bebek bi sıkıştırıyor gaz bi sıkıştırıyor bi de bel ağrısı karın sertleşmesi 😑
EAyse-09 İştah benim de kesildi ya üç dört gündür ben de evde yürüyorum dışarıya gözüm hiç basmıyor bile penguen gibi nefes nefese kalmak zaten var