Bu dördüncü hamileliğim ve prenses doğum düşünüyorum olan varmı bu iğneden
12345ipek ben oldum
12345ipek Gebe okulundaki ebeler bunu hiç önermiyorlar riskli
kahvesever__ nasıl memnusun peki onermisiniz
Emine_pyz hayır değilim önermiyorum
kahvesever__ neden ya ne oldu
12345ipek benim doğumum kötü geçti ve bel ağrısı kaldı çok kötü
Zeyneparsln mesela ne gibi zararı olur
kahvesever__ normal doğum yaptınız değilmi
12345ipek evet normal dogum
Sezeryanda aldigin anesteziyle aynı bel ağrısı yapıyor pişmanlık