Rabia07 aysehcn07 Meydan Anadolu da Gökbay Elpek gidiyorum hiç değiştirmedim çok memenunum aşırı sakin biri hiç panik değil
Tosbik aysehcn07 topcular medstar hastanesi Dr. Ünal YIRMIBEŞ 👍şiddetle tavsiye ederim. 9aydir ona gidiyorum. efsane bi doktor kesinlikle
EceMmmm Rabia07 Canım merhaba, Gökbay beye bende gitmek istiyorum. Normal doğum yanlısı diye duymuştum. Bir bilgin var mı bu konuda?
Rabia07 EceMmmm Evet ben 38+5 haftalık hamileyim başka hiç doktora gitmedim evet normal Doğum yanlısı ağzından bir defa dahi sezaryen duymadım tavsiye ederim çok sakin biri kontrollerimde detaylı anlatan birisi her konuda gitmeni öneririm 🙂
Zehra5507 Sağlık Vakfı yaşam hastanesi Semih bey 😍 çok memnunum çok çok tecrübeli ve herşeyi Siz sormadan anlatıyor.
Zeynep26 Dr. Yelda Doğan 👍🏻 Onu bulana kadar 2 doktor değiştirdim ama şuan çok memnunum. Özel muayahanede. Memorialda Doğum yaptırıyor
Rabia07 EceMmmm evet bi yakınımın doktoruydu normal Doğum yaptı ve çok memenundu bende çok memnunum inş bende normal Doğum yapıcam