MeRvE3092 banada uyuz dediler bende 30. Haftada kaşınmaya başladım baktım ki eşime geçmedi öyle anladık uyuz olmadığını, çok fazla salgın varmış hep uyuz diyorlar, evde senden başkasında yoksa büyük ihtimalle sende değilsindir duş jeline, yediğine içtiğine dikkat et rahatlarsın. Uyuz direk bulaşıyormuş havludan nevresimden vs